Business development & accountmanagement
Pensioenproducten en -diensten die waarde toevoegen. Zodat onze klanten – en hún klanten tevreden zijn. Daar ga jij voor zorgen. Samen met bevlogen experts uit de hele organisatie én in nauw contact met onze klanten. Zin in?
Waardevolle producten
Je komt te werken in een productorganisatie in ontwikkeling, waarin we – op basis van best practices – slimme en waardevolle pensioenproducten ontwikkelen voor onze klanten. Goed doordachte functionaliteiten voor onze intuïtieve websites of efficiënte administratiesystemen bijvoorbeeld. Jij speelt een belangrijke rol om dat te verwezenlijken – als stem van de klant, of dieper in onze organisatie. Je zorgt er altijd voor dat we klaar zijn voor toekomstige ontwikkelingen. Bijvoorbeeld het nieuwe pensioenstelsel.
Van buiten naar binnen
Jij verbindt ‘buiten’ met ‘binnen’. Je snapt de wereld van onze klanten en vertaalt deze naar onze organisatie. Je volgt veranderingen in de wet en andere ontwikkelingen en vertaalt deze naar context van je klanten. Bij al dit soort ontwikkelingen adviseer je ze en fungeer je als hun strategische (kennis)partner. Samen met collega’s draag je zo bij aan de beste dienstverlening, steeds hogere klanttevredenheid en zorg je dat onze klanten onze ambassadeurs zijn.
Klantwensen vertalen naar passende producten
Met klantreizen achterhalen we klantwensen. En ons Expertisecentrum beoordeelt de impact van externe veranderingen op onze producten. Al deze informatie komt via accountmanagers en productmanagers in onze organisatie terecht.
Ons ambitieuze multitalent
‘Bij TKP ga je echt samen voor de klant. Zorgen voor steeds hogere klanttevredenheid kun je niet alleen – daar zetten we samen onze schouders onder’
Werken voor onze klanten
Wat ons iedere dag inspireert om de beste dienstverlening te bieden, zijn onze klanten en hun ambities. Daarom zijn we continu met ze in gesprek. Over de wensen en behoeftes van hún klanten: deelnemers en hun werkgevers. In verschillende teams ontwikkelen of verbeteren we producten op basis van klantwensen. Van relatiebeheer tot strategisch sparringpartner: ruim 70 collega’s zorgen voor een sterke klantrelatie, kennis- en productontwikkeling.
Jouw nieuwe team?
Accountmanagement
Onze 15 accountmanagers zijn verantwoordelijk voor de dienstverlening aan en tevredenheid van onze klanten. Ze regisseren de klantrelatie, zijn het logische en natuurlijke eerste aanspreekpunt en weten goed de balans tussen organisatie- en klantbelang te bewaren.
Business development
Onze klanten verder helpen met waardevolle inzichten en proposities – dat is waar 15 bevlogen experts zich dagelijks mee bezig houden. Zo zorgen we dat ze goed voorbereid zijn op alle veranderingen in onze sector. En weten we ze nog meer aan TKP te binden.
Productmanagement
Onze 30 productmanagers en -owners zijn dé schakel tussen ambities en realisatie. Ze vertalen klantenwensen en wetswijzigingen naar nieuwe of verbeterde producten. Met als doel: optimale klanttevredenheid en maximale productwaarde.
Jouw nieuwe netwerk?
In jouw rol binnen business development & accountmanagement is er altijd reuring. Je hebt óf veel contact met je klanten, voor wie je de vaste en vertrouwde sparringpartner bent. Óf je adviseert en rapporteert aan de directie over klanttevredenheid en klantwensen. In beide gevallen bouw je gauw een divers, professioneel en sociaal netwerk op. Zo werk je nauw samen met collega’s van alle domeinen en disciplines – bijvoorbeeld ICT, ons Expertisecentrum of pensioenuitvoering. Ook krijg je alle kansen om je netwerk in de sector uit te breiden. Bijvoorbeeld door als spreker op te treden tijdens kennissessies.
‘Ik ken onze organisatie goed én ik snap de wereld van onze klanten goed. Juist daarom vind ik het zo leuk om een verbindende schakel te mogen zijn’
Daarom kom je bij ons verder
- Midden in de transitie naar het nieuwe pensioenstelsel, dus veel interessante projecten
- Stevige ambitie: het allerbeste pensioenplatform van Nederland
- Werken met bevlogen en open minded collega’s