Spring naar inhoud
Altijd goed geholpen

Klantcontact

Bij onze frontoffice werken slimme pensioenspecialisten. Mensen die graag het gesprek voeren met pensioendeelnemers en hun werkgevers. Die expert zijn geworden in pensioen én in service. En liefst sámen zoeken naar oplossingen.

Veel afwisseling

Geen dag is bij ons hetzelfde. De ene dag start je ‘s ochtends aan de telefoon en beantwoord je ’s middags mails. De volgende dag start je met mails en ga je daarna chatten. Het is maar net via welk kanaal klanten je het hardst nodig hebben. Je beantwoordt vragen van deelnemers bijvoorbeeld over pensioen en scheiden of samenwonen. En van werkgevers over hoe ze iemand moeten aanmelden die in dienst komt. Je krijgt veel vrijheid om je rol in te vullen. Aan belscripts of standaardantwoorden doen wij niet. Het is jouw verantwoordelijkheid om je klanten een antwoord op maat te geven. Doorverbinden, daar doen we ook niet aan. 

‘Iedere dag is anders, die variatie maakt het zo leuk’

Eerste aanspreekpunt

De ruim 150 pensioenspecialisten van onze frontoffice zijn het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Of beter: de klanten van onze klanten. Want met TKP werken we voor pensioenfondsen. Dat zijn onze directe klanten. Hun klanten zijn de mensen die nu pensioen opbouwen of ontvangen – dat zijn de zogenaamde deelnemers. Onze frontoffice helpt deelnemers en hun werkgevers námens de fondsen. En natuurlijk, soms zijn problemen te complex om zelf of met het team op te lossen. Gelukkig is TKP een platte organisatie, waarin je snel de juiste specialisten vindt.

Kickstart jouw financiële loopbaan

  • Opleiding tot specialist in de financiële sector 
  • Voor starters, ervaren krachten én omscholers
  • Flexibel werken: thuis én op kantoor in Groningen

Werken als pensioenspecialist bij TKP. Iets voor jou?

Goed opgeleid

Onze frontofficecollega’s zijn experts in de fondsen waar zij voor werken. Inhoudelijk, in de reglementen en berekeningen – en in de cultuur en stijl van aanspreken. Onze frontofficecollega’s zijn goed opgeleid en in het bezit van pensioenopleidingen. Nieuwkomers bieden wij zo’n pensioenopleiding overigens in huis. Omdat wij onze dienstverlening digitaliseren, is onze frontoffice hét aanspreekpunt bij vragen over die vernieuwing. En ja, dat brengt soms klachten met zich mee – inclusief de klachtafhandeling.

Constante service met omnichannel

Met dank aan digitalisering breken we de muren tussen de verschillende klantcontactkanalen in een hoog tempo af. En daarmee timmeren we hard aan onze omnichannelaanpak. Wanneer een klant straks belt, toont ons omnichannelsysteem direct wat deze klant eerder via e-mail of chat al besprak. Daar kunnen onze ruim 150 frontofficecollega’s dan meteen aan refereren. Dat maakt het eenvoudiger voor ons om altijd constante service bieden. Lijkt het jou mooi om hieraan mee te bouwen? Dan leren we je graag kennen.

Liever een flexcontract?

We hebben regelmatig tijdelijke collega's nodig. Daarom werken we samen met Randstad en YoungCapital. Je kunt je dus ook via hen aanmelden voor interessant werk bij ons.

Op zoek naar iets anders bij ons?

Ontvang interessante vacatures automatisch in je mailbox